Mój Blog

Blog Jana Kolara

Jan Kolar 24.09.2020

Ręczne pozycjonowanie?

Wprowadzenie wspomnianych wyżej poprawek przez wyszukiwarkę przyczyniło się do wzrostu znaczenia ręcznego pozycjonowania stron. Obecnie jedynie ręczne pozycjonowanie jest godną polecenia formą promocji, pozwala na staranny dobór katalogów wysokiej jakości, dopasowanych do treści i funkcjonalności serwisu oraz umieszczenie w nich odpowiednio przygotowanych, oryginalnych i przede wszystkim atrakcyjnych wpisów. Wysokiej klasy katalogi stron internetowych oraz zawartość w takich katalogach są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszej firmy i często są poza zasięgiem wielu właścicieli witryn. Ręczne pozycjonowanie serwisu to zabieg pracochłonny, nad którego efektami trzeba ciężko pracować, ale oferuje stabilny wzrost pozycji serwisu, a tym samym na całym rynku reklamy serwisu.

Rozwój internetu stawia przed przedsiębiorcami nowe wyzwania. Ale czy strony internetowe przynoszą tak wiele korzyści? Tak. Jeśli uda Ci się stworzyć dobrą stronę internetową i wykorzystać możliwości, jakie stwarza, to zyski firmy (nie tylko materialne) wzrosną. Dotyczy to większości firm i branż.

Dobra strona internetowa wspiera pozytywny wizerunek firmy i sprzedaż. Odbiorca, który wybiera firmy na podstawie znanych sobie kryteriów, musi dostrzec

serwisy internetowe jako w pełni profesjonalne i kompetentne źródło informacji. Pamiętaj, że w świecie wirtualnym - podobnie jak w świecie rzeczywistym - można wymieniać produkty i usługi (poza rynkami niszowymi). Klient zadowolony z danej firmy jest jej wierny i poleca ją innym. Podstawą w świecie www jest obsługa zorientowana na klienta, która świadczy o kompetencjach i jakości firmy.

Strona internetowa, jeśli już ją posiadamy, to nie tylko zyski i zadowoleni klienci. Niestety to też są różnego rodzaju problemy. Nigdy ich wszystkich nie wyeliminujemy, a ciągle powstają nowe. Więc co jest najważniejsze? Podstawą jest - jakość treści. Wiele osób skupia się na wpisach na stronie jako najważniejszym czynniku decydującym o odwiedzających. Często błędnie przyjmuje się, że liczba unikalnych wizyt w serwisie i pozycja w wyszukiwarce to Święty Graal, do którego powinien dążyć każdy przedsiębiorca internetowy, właściciel firmy, blog czy inny serwis tematyczny. To nie jest prawda. Czemu? Podstawowym warunkiem decydującym o tym, czy ktoś skorzysta z treści naszego serwisu / bloga, czy też ulegnie pokusie zakupu produktu lub innej usługi, to nie pozycja w wyszukiwarce, a jakość. Zróżnicowanie treści, ciekawe teksty, bogata oferta, reputacja i dobra opinia to wszystko, czego potrzebujesz, aby odnieść sukces, nawet w Internecie.

Drugą istotną rzeczą, o której wiele osób zapomina, jest atrakcyjność. Nawet najbardziej rzeczowa strona internetowa czy profesjonalny blog tematyczny nie zdobędą popularności i nie zatrzymają użytkowników na dłużej, jeśli nie będą przyjemni dla oka i przyjemni dla oka. Czytanie suchych, czarnych treści na białym tle i… nic więcej nie zatrzyma Cię na stronie na długo. Większość osób potrzebuje dodatkowych bodźców, takich jak ciekawa aranżacja tekstu, podział na czytelne działy, a także - ilustracje, nawet niezwiązane bezpośrednio z treścią, a jedynie uprzyjemniające pobyt na stronie. To bardzo ważne - strona powinna bawić odbiorcę i interesować go, aby mógł na niej pozostać jak najdłużej.

Posiadanie firmowej strony internetowej w Internecie powoli staje się standardem w naszej rzeczywistości. Aby jednak został zauważony w sieci, musi być dobrze spozycjonowany, a ponieważ niewiele osób wie, jak to zrobić, zlecaj to innym. W tym artykule opisujemy trzy największe grupy odbiorców tego typu zamówień.

Tagi: seo, marketing, www, marketing google,